29 december

Hej! Just nu är jag hos min faster i Sigtuna och väntar på att middagen ska bli klar. Sedan vi hördes av senast så har jag sett hockey (och då även insett att jag och hockey inte precis är en perfect match), shoppat på mellandagsrean i både Mora och Uppsala, ätit en massa godsaker, skrattat och spelat sällskapsspel.
 
Imorgon åker jag och pappa hem till lilla Luleå igen och en sak som jag saknat helt otroligt mycket under tiden jag varit borta är att träna. Så imorgon kväll kommer jag befinna mig i gymmet! Åh, vad skönt det ska bli! Annars så taggar jag gärnet inför nyår och 2013. Jag ska spendera nyårsafton med fina vänner, god mat och en massa fyrverkerier.

Kommentarer
Postat av: Ollibollitjolli

Vad fint skal och tröja och hela du är så fin!!!

2012-12-29 @ 18:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0