Mat är livet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag, Jenny och mamma varit på födelsedagskalas med massor med gofika, farit en sväng på Ikea och ätit supergod middag ute på en köttrestaurang här i Uppsala. Det känns som att jag har ätit för några dagar framöver, men mat är gott och vad vore livet utan mat? Precis, ingenting. Så keep on eating ♥
 
Det blir en tidig kväll för min del eftersom vi ska till fina pärlan Stockholm imorgon för shopping och bio och dessutom ska jag försöka få biljetter till one direction, som kommer till Sverige i maj nästa år, och de släpps klockan nio imorgonbitti. Jag, Linn, Olivia och Hanna hade tänkt gå på deras konsert och det vore så jäkla roligt! Så jag ber till alla gudar i hela världen att vi får biljetter! Amen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0