54

Tio saker jag tycker om:
Musik
Kramar
Fina vänner och familj
Ben&Jerry glass
Mysiga sommarkvällar
Värme
Träning
Leenden
Festivaler
Resa
 
Tumblr_m9bo63s7181ryp7jko1_r1_500_large
 
Nio saker jag tycker mindre om:
Getingar
Elaka människor
För kall vinter
Stress
Ensamhet
Svek
Inställda planer
Främlingsfientlighet
När saker går sönder
 
Åtta länder jag har besökt:
Sverige
Finland
Spanien
Grekland
Bulgarien
Turkiet
Malta
Gibraltar
 
Asdfghj_large
 
 
Sju saker jag vill göra i framtiden:
Bo utomlands
Hoppa fallskärm
Resa runt i världen
Träffa killen med det där lilla extra
Tjäna pengar
Vara lycklig
Lära mig allt jag någonsin velat lära mig
 
Tumblr_ll5xppx1ce1qcov3ho1_500_large
 
Sex saker jag ser fram emot:
Jul och nyår
Flytta hemifrån och bort från Luleå
Festivaler, resor, sol och allt vad sommren 2013 kommer att erbjuda
Studenten
Höstlovet då jag åker till Uppsala och besöker min fina syster
All musik gymnasiet kommer att innehålla
 
 
Fem bra låtar:
Rihanna - Diamonds
Mumford & Sons - After the storm
The Script - If you could see me now
Ed Sheeran - Grade 8
The Civil Wars - Kingdom come
 
Tumblr_mbhh0hsqky1r08fn6o1_500_large
 
Fyra ord som beskriver mig:
Lyssnare
Omtänksam
Tidsoptimist
Tålmodig
 
Tre bra filmer:
Trade
What's your number
Into the wild
 
Into_the_wild_large
 
Två saker jag är rädd för:
Att någon av mina när och kära dör
Jorden går under medan vi fortfarande lever på den
 
En maträtt jag älskar:
Szechuan biff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0