Onsdag

I måndags hoppade jag och Jennie på bussen mot Arvidsjaur för att hälsa på Felicia! Vi har bland annat kört skoter, grillat hamburgare i solen, myst framför film, spelat sällskapsfilm och lunchat på stan. Det har varit jättetrevligt, men oturen har varit med mig. Min mobil har gått sönder för fjärde gången (fast den här gången råkade jag göra sönder den själv hehe) och jag fick nån liten släng av magsjuka på igårnatt och illamåendet höll i sig hela dagen, men har gått över nu. Det var skitkonstigt, men det förstörde inte ett par roliga dagar i Arvidsjaur!
 
Vi kom hem vid åtta ikväll och jag är verkligen jättetrött nu. Ska slänga ihop något att äta och mysa framför gossip girl. Jag ser verkligen fram emot en STOR FET sovmorgon imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0