Alla ♥-dag

Torsdag idag, men inte vilken torsdag som helst utan dagen med massa amooor. Det är en ganska fin dag egentligen även fast rätt många tycker att den är överskattad och att man kan uppskatta varandra med kärlek i vardagen osv. Iallafall, jag har spenderat kvällen med min valentine Jennie! Vi har ätit gott, sett Magic Mike (Channing Tatum är ju för het) och skrattat en hel del. ♥
 
Imorgon har jag sovmorgon och då ska jag passa på att fara en sväng till gymmet och beta av ett intervall-pass. Duscha och basta efteråt står också på schemat vilket jag är så pepp på. Typ det bästa sättet att börja en dag på. Nu ska jag hoppa i säng, nattinatti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0