-

De senaste dagarna har jag känt mig orklös, trött och nerstämd och vet inte riktigt om det är för att jag håller på att bli sjuk eller nåt. Jag hoppas, hoppas verkligen att det här vänder på sig snabbt för jag vill vara mitt gamla glada jag, känna det där underbara träningssuget och känna mig pigg.
 
Lite mindre saker som också fått mig på dåligt humör är att matteprovet jag hade idag gick dåligt och mina favoritbyxor (typ de enda jag använder) har gått sönder.. Men jag ska försöka sluta tänka att såna här smågrejer ska få förstöra. Skitsamma att matteprovet gick dåligt, allt kan ju inte alltid gå bra och vad gör ett matteprov om hundra år? Och mina byxor ska min söta mamma försöka laga, vad skulle jag göra utan henne? Jag hoppas att jag vaknar imorgon och känner ''fan vilken bra dag det här kommer bli!''.
 

Kommentarer
Postat av: linn

Det kommer bli bättre serru! Om det är till nån tröst gick matteprovet för mig också åt pipsvängen:( till helgen ska vi ha kuuuuuul!! Kramis

2013-02-20 @ 18:43:23
Postat av: Hanna

Det löser sig alltid! kram och puss

2013-02-20 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0