14 januari

Måndag och det känns riktigt bra för att vara första dagen på skolveckan. Jag har betat av ett pass på gymmet som har blivit mitt andra hem, känner mig så pepp på träning just nu! Min säng ser rätt lockande ut, är så himla slut i hela kroppen, men först ska jag göra bort lite skolarbete. Jag har bland annat en läxa i blockflöjt, haha känns som att jag är tillbaka i lågstadiet då jag glänste med mina blockflöjtstalanger!
 
Idag är ingen vanlig dag för det är Jennies födelsedag! Fina, snälla, bästa Jennie som fyller hela 17 år. Jag hoppas att du har haft en superfin födelsedag och dagen till ära bjuder jag på en rätt fashion bild på oss ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

<333

2013-01-16 @ 17:57:04
URL: http://jlofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0