Torsdag

Idag började jag dagen på frisörskolan där fina Paulina slingade mitt hår ljusare. Det blev verkligen jättefint och Paulina är så duktig! Det är bara lite ovant att se sig själv i så ljust hår, men som sagt - jag är supernöjd! Så min förmiddagen spenderades där = jag slapp skolan. Lite så där vardagslyx!
 
Under eftermiddagen har vi haft roligt uppspel på ensemblen och jag har pluggat tillsammans med Felicia. Tanken var att jag och Jennie skulle gå på gratisbio ikväll, men jag läste fel datum så nu känns det bara konstigt då jag var så inställd att biomysa. Jag kanske far en sväng till gymmet eller så stannar jag bara hemma och tar det lugnt, det är svårt som tusan att bestämma sig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0