Det är nära

Nu är det verkligen nära till sommarlov! Imorgon är sista dagen i skolan vilket är mentorsdag och vi slutar vid lunch, så man kan ju egentligen säga att det är sommarlov. Så himla skönt! Jag ska jobba, träna en massa och ta vara på mina lediga dagar och hitta på roliga saker med mina så fina vänner. Sedan när jag slutar jobba ungefär i slutet av juli så sticker jag till Dalarna för att hälsa på släkt och direkt efter det far jag och min syster till värmen i Spanien. Det känns som att det kommer att bli en bra sommar det här!
 
Nu är jag helt slut i kroppen efter fem kilometers löpning och ett svettigt bodypump-pass så ska krypa ner under täcket och sova. Nattinatti!
 
Jag och finaste Jennie igår från picknicken med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0