Mallorca 10 augusti

Jag och min syster har precis bokat en resa till Spanien, Mallorca närmare bestämt! 10 augusti far vi och det ska bli så roligt!! En vecka med värme, sol, bad och massa god mat. Jag ser så fram emot det här.
 
En sak jag älskar med att vara utomlands på ett ställe med nästan garanterat blå himmel och sol varje dag är att man inte behöver titta ut om det är regn eller sol. Eller kolla på termometern hur många grader det är ute. Inte behöva oroa sig över vädret över huvudtaget som man dessvärre måste göra här i Sverige. Sommaren i Sverige kan aboslut vara superfin, men det är ju tyvärr inte garanterat solsken varje dag. Den säkerheten ser jag så fram emot. Att åka med Jenny ser jag också självklart fram emot också, så kul!!
 
Här är några bilder på hotellet vi ska bo på - Hotel Pollensa Park, ser supermysigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0