Måndag

Denna måndag känns det som att jag har hunnit med en himla massa! Hade två lektioner fram till elva och sedan väntade fyra timmars hål. Då begav jag mig till gymmet och körde ett bodypump-pass. Vid tre for jag tillbaka till skolan och hade terminsuppspel då vi sjunger en låt/spelar ett instrument inför några lärare som typ ett avslut på det man jobbat med under terminen. Det är så J-Ä-K-L-A skönt att det är gjort!
 
Nu på kvällen har det varit öppet hus på Inpuls med massa pröva-på-pass och jag och Linn körde bodypump och spinning. Är helt slut i kroppen nu så ska bli en tidig kväll. Jag har packat det mesta inför Stockholm imorgon och jag är så taggad! Tänk att det var ett halvår sedan vi bokade biljetter till One Direction och flyg och nu återstår det knappt ett dygn innan vi är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0