Stockholm

I tisdagskväll så lyfte jag, Hanna, Linn och Olivia från Luleå till Stockholm! Så där har vi spenderat de senaste dagarna. I onsdags var vi i centrum och shoppade hela dagen och såg fina One Direction i Friends Arena på kvällen. De var verkligen helt sjukt bra och hela arenan kokade av skrikande människor!! 
 
Idag har vi också varit inne i stan och shoppat. Vi har också hängt i Kungsträdgården och det var så himla fint. Och vädret har varit helt sjukt bra. 20 grader och sol! Lite bättre än hemma där jag hört att det är typ sex grader och regn just nu.. Annars så är jag just nu i Uppsala hos min syster! Istället för att fara hem så for jag hit och ska vara här till på måndag.
 
Vi har tagit mer foton än så här, men jag laddar upp de sen när jag får tag på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0