Tips: Runtastic!

Jag fick en kommentar med en fråga vilken running app jag har och då tänkte jag att jag lika gärna kunde göra ett inlägg om det. Jag använder mig av runtastic! Jag har gratisversionen och tycker att den fungerar superbra. Den har ganska många olika funktioner, till exempel att man kan välja vilken aktivitet man ska utföra och det finns till och med aktiviteter som skärmflygning och kajakpaddling haha så finns en hel del att välja mellan och självklart de vanligare som löpning, cykling och promenad.
 
Sedan kan man även spara sina pass och berätta vilket humör man hade under passet, vilken underlag det var och hur vädret var ute. Förut använde jag mig av runkeeper men den levde sitt egna lilla liv då den visade att jag hunnit tre mil på en promenad på trettio minuter haha! Men runtastic är ett hett tips och det finns både en gratisversion och en som kostar en liten slant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0