Workout music

Skoldagen har bestått av två nationella prov i engelska och idrott! Annars har jag tränat och bara mått allmänt bra. Imorgon har vi sovmorgon till 11.20 vilket är helt underbart. Endast två dagar kvar av denna vecka och sedan är det helg. Tiden går så himla, himla fort.
 
Förresten så tänkte jag dela med mig av min träningsspellista! Jag använder mig mest av den då jag springer eftersom halva grejen med att springa är att bli peppad och njuta av musik medan, iallafall för mig. Jag har för det mesta house/upptempo låtar på min lista och uppdaterar den då och då med både lite äldre och nyare låtar. Peppande och grym musik helt enkelt. Klicka HÄR för att komma till listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0