Uppsala I love you

Åh vad jag älskar Uppsala! Finns det ens nån finare och mysigare stad? Att vädret är superfint gör det hela ännu bättre. Igår började jag dagen med en springtur i solen och höll på att löka ihjäl men det var väldigt skönt. Sen begav jag och min syster oss till stan och jag shoppade en hel del. Mer än i Stockholm haha, men jag hittar faktiskt mer saker här i Uppsala och det är inte lika mycket folk i affärerna osv. På kvällen var vi ute och åt på en italiensk restaurang tillsammans med några av min systers kompisar!
 
Idag har vi gått på stan igen och suttit i solen vid Fyrisån. Alldeles snart ska vi in till centrum igen och gå på bio. Vi ska se filmen The place beyond the pines med Ryan Gosling. Mmmh ögongodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0